آموزش تعمیرات محصولات اپل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 2225
:: بازدید سال : 18912
:: بازدید کلی : 92610

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

آموزش تعمیرات محصولات اپل
سه شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 19:30 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره آموزش تعمیرات محصولات اپل

آموزش تعمیرات اپل زیر نظر تعمیرکار مجرب که در ریکاوری محصولات اپل مهارت دارد صورت میگیرد . ترمیم و بازیابی آیفون ، ریکاوری مک بوک ، رفع ایراد آی مک ، بازیابی آیپد ، تعمیر آیپاد ، ترمیم اپل واچ و حل مشکل اپل تی وی در این مرکز تدریس میشود . مدرسین مرکز آموزش تعمیرات اپل بصورت کاربردی به کارآموزان اموزش میدهند. تدریس در مجهزترین کارگاه ریکاوری صورت میگیرد . کاراموزان پس از اتمام دوره صاحب مدارکی معتبر میشوند .

پروسه آموزش زیر نظر با سابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده در کشور انجام میگردد . تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارآموزان موجب میگردد افراد پس از به اتمام رساندن دوره تسلط کافی در امر بازیابی را به دست آورند . هزینه آموزش تعمیرات اپل مطابق با نرخنامه مصوب از دانشجویان اخذ میگردد .

مرکز آموزش تعمیرات اپل

مرکز آموزش تعمیرات اپل و

آموزش تعمیرات موبایل با سالیان سال تجربه در خدمت علاقمندان به حوزه ریکاوری میباشد . دوره تعمیرات اپل بصورت خصوصی نیز برگزار میشود. کارآموز با هماهنگی استاد میتواند محصولی معیوب برای تمرین در کلاس بیاورد. آموزش تعمیرات اپل زیر نظر تعمیرکار محصولات اپل و ویژه بازار کار طراحی شده است. تعمیرکاران اپل پس از تست مباحث حرفه ای تر را می آموزند .

کارآموزان میتوانند مطمئن باشند که پس از به پایان رساندن دوره اموزشی سریعا به بازار کار راه پیدا میکنند . کلیه سرفصلهایی که در آموزش تعمیرات اپل ارائه میگردد به صورت تخصصی تدریس میشود . کارآموز با گذراندن این دوره میتواند اکثر مشکلات محصولات اپل را شناسایی کند . ضمنا اساتید ما کارآموزان را با نحوه خرید لوازم تعمیرگاهی و واردکنندگان آشنا میکنند .

 

سرفصل های آموزش تعمیرات اپل

 
  • بررسی مدلهای مختلف آیفون از سری آیفن ۳ تا آیفون ۷ در مرکز آموزش تعمیرات اپل.
  • تدریس روش باز کردن گوشی اپل توسط ابزارهای مخصوص و تخصصی.
  • اموزش انواع مقاومت Types of Resistance.
  • تدریس انواع خازن Types of Capacitors در مرکز آموزش تعمیرات اپل.
  • اموزش انواع سلف و سیم پیچ Types of inductors and coils.
  • آموزش انواع دیود Types of diodes.
  • آموزش تخصصی الکترونیک SMD و برد های مولتی لیرmulti layer .
  • تدریس نقشه خوانی استفاده تخصصی از مرجع های کمپانی اپلblock diagrame , flow chart , data sheet , schematic در مرکز آموزش تعمیرات اپل.
  • آموزش تخصصی اسمبل و دیس اسمبل(باز و بسته کردن و تعویض قطعه معیوب) تمامی مدلها با استفاده از video , photo , اصول دقیق ,انجام تعویض قطعه توسط کار آموز.
  • تدریس مباحث اولیه و اصطلاحات در تعمیر گوشی اپل Apple.

دوره ی خصوصی تعمیر محصولات اپل

مرکز آموزش تعمیرات اپل ترتیبی داده است تا تعمیرکاران نیز بتوانند در دوره اموزشی ثبت نام نمایند . با پیشرفت تکنولوژی روشهای تعمیر دستگاه نیز تغییر میکند . از این رو لازم است تعمیرکاران دانش خود را به روز نمایند . با شرکت در دوره تعمیرات اپل میتوانید با نوینترین راههای ریکاوری آشنا شوید . در این دوره مباحث زیر تدریس میشوند :

آموزش تحلیل مدارات آیفون و معرفی هر آی سی و قطعات مرتبط. آموزش تشخیص و تعویض قطعات مک بوک track pad/ key board , DVD R/W, front glass/LCD , wifi/Bt, Heat sink/ fan , main board , battrey , battrey unif status , may safe , hard ram. تدریس نصب app. آموزش شناخت قطعات SMD روی مدار اپل . تدریس مسیریابی و شروع به کار تعمیرات ایفون در حالت های خاموش و یا هنگ در مرکز آموزش تعمیرات اپل. آموزش روش صحیح برداشتن چیپ اصلی، پردازنده CPU‌ و آی سی ها.

آموزش نکات مهم در تعمیرات اپل

اساتید مرکز آموزش آکادمی تهران مهمترین نکات در بازیابی محصولات اپل را به کاراموزان می اموزند . کادر مجرب این مرکز پس از پشت سر گذاشتن آزمونهای علمی برای فعالیت برگزیده شده اند . این افراد طی سال ملزم به گذراندن دوره های اموزشی در خارج از کشور میباشند . به همین دلیل مدرسین ما صاحب دانشی به روز میباشند . کاراموزان پس از به پایان رساندن دوره با تمام فنون تعمیر آشنا میشوند .

همین امر دلیلی است بر قرار گرفتن مرکز آموزش تعمیرات اپل در جایگاهی رفیع . این اطمینان را به کاراموزان میدهیم که در پایان کلاسها به تعمیرکار نمونه شهر و منطقه خود تبدیل شوند . امیدواریم با ارائه خدمات اموزشی درخور شما عزیزان بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، واحدهای تعمیرات اپل را به صورت مجزا راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده است . پروسه ریکاوری با بکارگیری مدرنترین تجهیزات و تکیه بر مهارت مهندسین انجام میگردد . کارشناسان ما پس از اتمام تعمیر به ارائه گارانتی اقدام مینمایند .

امیدواریم از این طریق بتوانیم درزمینه پشتیبانی نیز رضایتتان را کسب نماییم . گسترش روزافزون دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی و افزایش نیاز کاربران برای تعمیر ما را برآن داشت تیمی حرفه ای درزمینه تعمیرات تشکیل دهیم . لازم به ذکر است ، خدمات آموزش تعمیرات اپل مطابق با اخرین متدهای دنیا در این مرکز ارائه میگردد .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: